Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2021 00:55 - Опознайте ме в десет броя въпроси.
Автор: zhulianakamburova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 934 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                     За какво ще си говорим днес?

             Отговарям на най-често задаваните въпроси, за да ме опознаете по-добре.

image


1. Как се казвам, на каква възраст съм и къде съм родена?

Приятно ми е да се запознаем. Казвам се Жулиана Камбурова и съм на двадесет и девет години от гр. Бургас.

 

2. Къде живея в момента и къде съм завършила образованието си?

 

Живея със съпруга си- Николай в град София, където работя, но съм завършила образованието си в Икономически университет-Варна, Стопански факултет, бакалавър в специалност “Стокознание”и магистър в специалност “Търговски бизнес”. Преди това, съм  била възпитаник на Природоматематическа гимназия в гр. Бургас, специалност- биология с английски език.   

 

3. Имаш ли братя или сестри?

 

Имам по-малка сестра- Иванина, която е моето талисманче. Имаме десет години разлика помежду си.

 

4. Как прекарваш свободното си време?

 

Намирам време да чета книги, излизам с приятели и танцувам на различен стил музика.

 

5. Какво работиш в момента?

 

Работя в Информационен център и отговарям предимно на въпроси свързани с електронни услуги.

 

6. Имаш ли любим цвят и планираш ли да имаш деца?

 

Имам различен любим цвят на различен период от време. Планирам и мечтая да имам дете/деца, но времето ще покаже кога точно.

 

7. Сподели весела история от своето детство.

 

Когато съм била малка съм се разхождала с майка ми навън и съм се разминала с една госпожица, която е държала някаква торбичка в ръка. Докато се усети майка ми, в моята детска ръчичка е стояла торбичката на непознатото момиче, тъй като съм намерила начин да я взема напълно незабелязано. Естествено историята е била с положителен край и много смях, когато съм върнала “своето съкровище” на разсеяната кака.

8. За какво мечтаеш?

Имам много мечти, но най-голямата е да създам едно здраво и силно семейство, което да се гордее с мен.

9. Имаш ли си любима книга, песен и филм?

Не мога да се огранича с един филм, една книга и една песен, които да харесвам най-много.
Харесвам фентъзи романите на Сара Дж. Маас, но истински бях омагьосана от "Римлянката" на Алберто Моравия.
Слушам с голямо удоволствие Цеца, но танцувам повече на вечните хитове на Бритни Спиърс.
Филмите "Коприна", "Дяволът на доброто" и "Мемоарите на една гейша" са абсолютно незабравими.

10. Имаш ли си послание към тези, които четат твоя блог?
 
Разбира се! Желая им повече усмивки и добро настроение. Нека се радват на изобилие от здраве, любов и дано да успеят да сбъднат своите мечти!

 
                                                                                                                         С уважение,
                                                                                                                    Жулиана Камбурова 


 

  




Гласувай:
4


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zhulianakamburova
Категория: Хоби
Прочетен: 4315
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031